PES Patch Forum

Full Version: News CAN 2012 kits, faces
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hello,

I open this subject to report a little trouble on the different sites of developers of pes 2012. Today I have always found the same thing that is to say, you re always occupied a what already exists (especially faces), kits for European teams. I mean what's the point of re pes 2012 tricks on you already, and are well done. and neglected side has done anything wrong on PES 2012 and incomplete.

is the CAN2012's currently being played in Gabon and Guinea, honestly I'm really disappointed that no one pays attention, to update the teams, the faces, new kits of the teams of the CAN 2012, which have been badly done by Konami.

Aquoi the point of having 200 Faces of Ronaldo, Messi and others, then there is a qu'acoté African Cup CARREMENT neglected in the game is not fair. you have updated the America Cup, the Brazilian championship, so why not do the same with the CAN2012? in my opinion the forums should follow the news too.

bonjour,

j'ouvre ce sujet, pour signaler un petit soucis sur les differents sites de developeur de pes 2012. a nos jours je retrouve toujours les memes chose c'est-à-dire, que vous vous occupé a refaire toujours ce qui existe déjà ( faces surtout), kits des equipes europeenes. je veux dire quel est l'interet de refaire des trucs sur pes 2012 que vous avez déjà fait, et qui sont bien fait. et négligé a coté tout ce qui mal fait sur pes 2012 et incomplet.

actuellment y a la CAN2012 qui se joue au Gabon et la Guinée, sincèrement je suis vraiment déçu que personne ne prete attention, pour mettre a jour les équipes, les faces, les nouveaux Kits des equipes de la CAN 2012, qui ont été mal fait par Konami.

Aquoi sa sert d'avoir 200 Faces de Ronaldo, Messi et les autres, Alor qu'acoté y a toute une coupe d'Afrique dans le jeu carrement négligé, c'est pas juste. vous avez bien mis a jours la coupe d'amérique, le championnat brésilien, alors pourquoi ne pas faire autant avec la CAN2012? a mon avis les forums doivent suivre l'actualité aussi.